حلالم کن
حلالم کن
وقتی برای کسی عوض می شوی
لحن همه چیز تغییر میکند حتی سلام و خداحافظ ها
برای رفتن و نبودنشان هزار دلیل در تو می یابند و یک دلیل برای خود
دوخت و دوز ها این وقتا حرف ندارد .همه خیاط می شوند
می برند ، می دوزند ، بر تنت می کنند
همانا که تا دیروز در تکه پارچه ایی با تو سهیم بودند
حالا قواره قواره با تو فرق دارند ...
و تمام توجیهات کتابها کمکشان میکند که گودال بین تو و خودشان را عمیق تر و عمیق تر حف ...
ر کنند ...
راستی یادت باشد این وقتا حرف نزنی
وگرنه متهمی به نفهمی و خیلی چیزهای دیگر
اما چه اهمیت دارد تو که همه چیز را می فهمی ..همه بهانه ها را ..همه استدلالهای قشنگ شسته رفته را ....
سکوت کنی بهتر ست تا دفاعشان از خود را تیر بسازند پرتاپ کنند طرف تو
میدانی سبب کیست ؟
خود تو
که اندازه ات را بخاطر آنهایی که نمیخواهند تو را ببینند
کوچک میکنی .......

از همه دوستانی که منو تا حالا تحمل کردن و از همه اونهایی که ناخواسته رنجوندمشون واقعاً از صمیم قلب معذرت می خوام امیدوارم که همه دوستانم در زندگی و کار و ...... موفق باشن واز خدا براشون بهترین ها رو آرزو می کنم
می دونم که دوست خوبی براتون نبودم ولی ازتون خواهش می کنم که اگر بدی از من به دل دارید برام پیام بزارید خدایی اگر ناراحت بشم تازه خیلی هم خوشحال میشم بگید که ازتون عذرخواهی کنم

دوست یعنی اون جمله های ساده و بی منظوری که میگی و خیالت راحته که ازش هیچ سوء تعبیری نمی شه.
دوست یعنی یه دل اضافه داشتن برای اینکه بدونی هر بار دلت می گیره یه دل دیگه هم دلتنگ غمت می شه.
دوست یعنی وقت اضافه ... یعنی تو همیشه عزیزی حتی توی وقت اضافه.
دوست یعنی تنهایی هامو می سپرم دست تو چون شک ندارم می فهمیش ...
دوست یعنی یه راه دو طرفه٬ یه قدم من، یه قدم تو ... اما بدون شمارش و حساب و کتاب.
دوست یعنی من از بودنت سربلندم نه سر به زیر و شرمنده.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ] [ 11:46 ] [ علیرضا ] [ ]